Tendinte in .Ro


Blue Air va poate notifica prin e-mail cu 2 zile inainte de zbor

Blue Air va poate notifica prin e-mail cu 2 zile inainte de zbor

Pentru cei care au ales deja sau vor alege in viitor aceasta companie aeriana pentru a-si cumpara bilete de avion Blue Air a introdus o facilitate menita a-i ajuta pe clienti sa-si planifice mai bine calatoria, economisind timp, efort si mai ales bani. Este vorba de Pre-Flight Reminder, un soi de asistent personal in perioada de pregatire a bagajelor dinaintea efectuarii zborului cu Blue Air. Mai exact, compania Blue Air Web va trimite clientilor cu doua zile inainte de calatoria pe care urmeaza sa o faca un e-mail personalizat ce va contine toate informatiile necesare referitoare la zbor si mai ales notificari privind etapele pe care clientii trebuie sa le parcurga si nu au facut-o inca, de exemplu pentru a efectua check-in-ul online si economisi astfel banii pe care altfel ar trebui sa ii plateasca in aeroport.

Serviciul Blue Air Check-In Online este gratuit si consta in simpla tiparire a cartii de imbarcare, necesara la poarta de imbarcare, la controlul de securitate si politia de frontiera alaturi de documentul de identitate. Inainte de a trimite Pre-Flight Reminder-ul catre client, sistemul verifica daca pana in acel moment a fost efectuat check-in-ul online si, in e-mail-ul personalizat, il avertizeaza pe client asupra acestui pas care, nefacut inainte de a pleca catre aeroport, va consuma din timpul si banii clientului pentru a fi efectuat in incinta aeroportului unde serviciul de prelucrare si emitere a cartii de imbarcare este taxat. Aceiasi bani putand fi folositi mai bine pentru achizitionarea de racoritoare sau gustari la bordul aeronavei, nu-i asa? Sau pentru cumpararea de suveniruri.

Clientii care transporta animale de companie sau echipamente sportive in cadrul unor zboruri Blue Air vor fi instiintati, prin intermediul aceluiasi Pre-Flight Reminder, asupra regulilor de calatorie in aceste cazuri asa incat clientii sa fie complet informati si pregatiti, din nou, pentru evitarea neplacerilor cauzate de lipsa de informatii si a consumului inutil de timp si eventual nervi.

In cele din urma, e-mail-ul contine bineinteles informatii generale privind calatoria precum orarul sau segmentul de zbor, necesare unei bune planificari a drumului catre aeroport si timpilor consumati pana la imbarcarea propriu-zisa si decolarea catre destinatia aleasa.
 

Stiati ca..

Service Autorizat Apple | Service Mac Bucuresti | Service iPad Bucuresti | Service Autorizat iPhone | Service iPod Bucuresti | Service Apple Bucuresti