Tendinte in .Ro


Burberry introduce personalizarea hainelor pentru cumparatorii sai

Burberry introduce personalizarea hainelor pentru cumparatorii sai

Incepand cu sezonul toamna-iarna 2013, casa de moda Burberry introduce un concept inovativ in ceea ce priveste crearea si comercializarea produselor sale, haine de lux si accesorii: personalizarea comenzilor pentru clientii sai si mai mult decat atat, personalizarea produselor. Acest lucru este posibil scurtcircuitand traseul obiectelor de vestimentatie si accesoriilor de la materii prime la produse finite, clientul Burberry fiind implicat in chiar producerea lor.

Dintre cele trei branduri de baza ale companiei, Burberry Prorsum (linia principala de produse), Burberry London (haine de business) si Burberry Brit (linia de produse accesibile ca pret), doar Burberry Prorsum face parte din aceasta campanie ce se deruleaza incepand cu vara lui 2013. Clientii Burberry au posibilitatea sa isi aleaga produsele dorite de pe site-ul companiei sau din zonele interactive din magazinele marca proprie iar acestea sa fie croite direct pe marimile lor, eliminand astfel pentru casa de moda consumul de materie prima pentru producerea unor cantitati mari de imbracaminte si accesorii, de asemenea reducand stocul magazinelor care inseamna, bineinteles, bani blocati pentru companie. Burberry avand in toata lumea peste 470 de magazine.

Economiile in plan financiar sunt, cu siguranta, superioare investitiei necesare pentru implementarea zonelor interactive in magazine, totodata clientii sunt fericitii posesori ai hainelor perfecte si accesoriilor potrivite. Modele, texturi, materiale, toate sunt vizate de aceasta personalizare a produselor, numita de catre companie “Smart Personalisation”. Si pentru ca termenul personalizare sa fie dus la extrem, Burberry ofera clientilor sai personalizarea hainelor si accesoriilor asa incat acestea sa poarte chiar numele clientilor, pe mici placute delicate din metal, ascunse sub guler sau afisate vizibil pe produsele din gama accesoriilor.

Dincolo de satisfacerea ego-ului clientilor Burberry, cu siguranta pesonalizarea produselor este foarte apreciata de cei care vor sa ofere produse Burberry drept cadou, personalizarea facand senzatie pentru cel sau cea care primeste un astfel de cadou.

Iata mai jos un filmulet de prezentare a acestei campanii care se desfasoara, cum spuneam, incepand cu lansarea colectiei toamna-iarna 2013


 

Stiati ca..

Service Autorizat Apple | Service Mac Bucuresti | Service iPad Bucuresti | Service Autorizat iPhone | Service iPod Bucuresti | Service Apple Bucuresti