Tendinte in .Ro


Publicitatea pe bicicleta

Publicitatea pe bicicleta

Daca vei vedea in perioada urmatoare biciclisti tragand dupa ei panouri publicitare in timp ce pedaleaza, sa nu te uimeasca, metoda reprezinta una dintre cele mai noi si mai fizice tendinte de promovare. Este intr-adevar o solutie neconventionala dar Bikevertising isi propune atat sa mentina forma fizica a partenerilor pe doua, de fapt pe patru roti daca le numaram si pe cele ale remorcii, cat si sa promoveze la ralenti produsele si serviciile care doresc sa iasa la biciclit.

Trebuie sa stii, suportul publicitar mobil atasat la bicicleta a fost premiat cu medalia de aur la Salonul International de Inventii de la Geneva, la categoria Best Advertising Billboard in the World. Bine, nu stiu in ce masura juriul care a acordat premiul a luat in considerare gradul in care cei care il vad reactioneaza la produsele si serviciile promovate, nu cred totusi ca a fost cazul de asa ceva, sau doar designul sistemului.

Sunt cateva aspecte care se doresc a fi avantaje competitive pentru aceasta solutie de promovare, anume mobilitatea, costurile reduse cu angajatii si cu intretinerea vehiculului – bicicleta, plus ca sistemul este si cat se poate de ecologic, nu-i asa?; ramane de vazut eficienta cu care aceasta metoda va reusi sa se mandreasca prin punerea ei la treaba in beneficiul advertiserilor.

Pentru o companie care isi doreste sa iasa din sfera traditionala, aceasta metoda de promovare poate fi interesanta, mai ales ca in felul acesta poate ajunge mai aproape de consumatori si intr-un mod aparent mai familiar, ma gandesc aici chiar si numai la intalnirea cu un astfel de vehicul intr-un parc; nu doar la depasirea lui pe strada sau trecerea lui prin dreptul marcajelor de traversare a strazilor pentru pietori.

N-as marsa pe o astfel de solutie in zone aglomerate gen trotuare, evenimente in aer liber sau parcari ale unor centre comerciale desi sunt sigur ca advertiserii tocmai in acele locuri le-ar vedea cu preponderenta, in special datorita timpului de expunere crescut fata de alte medii, una e sa dai Skip Ad unei reclame pe YouTube sau sa intorci capul de la un billboard luminat si alta e sa stai sa te uiti la reclama si cu coada ochiului la saracul biciclist nevoit sa traga reclama dupa el.

Sa devina bikevertisingul un concurent pentru publicitatea realizata prin panourile outdoor? Nu cred. Poate fi insa o solutie inovativa pentru advertiserii curajosi. Sa pedalam deci.

Stiati ca..

Service Autorizat Apple | Service Mac Bucuresti | Service iPad Bucuresti | Service Autorizat iPhone | Service iPod Bucuresti | Service Apple Bucuresti